Hayat Yaşa Mim

15:53 , 0 Comments

Merhaba Mim
Bugün günlerden mim aslın bizim dünyamız da bir dostumuz arkadaşımız yok ama gerçek hayat ta tek dostumuz Allah o yetiyor Fakat normal yaşam da illa sohbet edeceğimiz arkadaşlarımız olacak illa onda şüphe yok ama  kenede içimdeki ses arkadaş yok neden bilmiyorum hep işi düşünce arkadaş var işi düşünmeyince ne arıyor ne soruyorlar Allah biliyor Helal hoş olsun onlarda sıkıntım yok fakat gene de samimi bir dost hayat ta istiyor o yüzden Bu mim yazmak sorunda kaldım yaşam bir yere kadar ama yaşamıyı da arkadaş ile yaşamak gerek gezmek gerek görmek gerek ama her şey ile birlikte adım adım yapmak gerek sırayla yaşamaya değer katmak gerek bu kadar mim :) yarın devam edelim iyi geceler mim

Unknown

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: